Ingen produkt  
Till Kassan  

Ordervillkor

Köpvillkor

Betalning

Klarna Checkout - Ett enkelt, flexibelt och tryggt sätt för dig att handla på nätet. Genom att besvara ett par frågor identifierar du dig enkelt och du kan välja den betalmetod som passar dig bäst.

En finess med Klarna Checkout är att man skiljer på köp och betalning. Först bekräftar du ditt köp och sedan väljer du hur du vill betala. Antingen med Klarna faktura eller Klarna konto – eller med kort eller banköverföring. Allt är lika säkert.

Klarna Direkt - Du kan betala köpet direkt genom att bekräfta med Mobilt BankID. Pengarna dras automatiskt från det bankkonto som du har anslutit på Klarnas hemsida. Pengarna dras 1-2 bankdagar efter att ditt paket har skickats.

Leveransvillkor

Alla beställningar skickas med Postnord.

På beställningar under 500kr tillkommer fraktkostnad med 29kr.

Leveranstiden på varor som finns i lager (vårt lager ligger i Stockholm) är ca 1-3 arbetsdagar inom Sveriges gränser.

Ångerrätt/Reklamation

Ångerrätten är fjorton (14) dagar från det att ni mottagit era beställda varor.

Efter att ni meddelat oss om att ni önskar returnera en vara, så måste varan skickas till oss inom 14 dagar.

Om inte varan eller förpackningen är i samma skick som när vi skickade dem, kommer returen inte godkännas, eller så kommer ett prisavdrag göras. OBS! Vi kan i fall då varan inte returneras i nyskick göra prisavdrag med upp till 100% av varans värde.

(Ändring av prisavgdaget vid ångerrätt kan komma att ändras då lagstiftningen fått färdiga riktlinjer för uträkning av värdeminskningen).

Garantier

På samtliga varor gäller av respektive fabrik tillämpad garanti. Eventuella reklamationer vidarebefordras i regel av oss till fabrikanten. För garantiärenden och reklamationer vänligen kontakta oss på info@twostroke.se

Återköp

Att lämna tillbaka en vara är möjligt om:

- Det ej gått mer än 14 dagar från det att du hämtade ut paketet hos utlämningsstället.
- Originalförpackningen finns kvar och är oskadad.
- Varan ej är använd (att prova passform på t.ex. en hjälm är givetvis ok).
- Varan ej är skadad
- Varan ej är modifierad av kunden, t.ex. lackerad eller monterad extrautrustning
- Varan är komplett

Är inte alla punkter ovan uppfyllda kommer returen ej godkännas, eller så kommer ett prisavdrag göras.

Kontakta oss om du vill göra ett återköp på info@twostroke.se glöm inte att skriva ditt ordernummer.

Returer

Innan du returnerar en vara ska du kontakta oss på info@twostroke.se och meddela orsak till att du önskar göra en retur. När returärendet är godkänt av oss så skickar vi en retursedel som används för att returnera varan till oss.

Alla returer skall skickas med Posten i av Posten godkänt emballage (förpackning). Blir returen godkänd kommer vi återbetala pengarna för varan till angivet konto.

För att åberopa att vara är felaktig (ang. transportskada, se nedan) skall kunden reklamera fel till TS Stockholm AB inom skälig tid efter det att felet upptäcktes. TS Stockholm AB avhjälper på egen bekostnad felet om det kan ske utan oskälig kostnad eller olägenhet för TS Stockholm AB. I övrigt hänvisas till konsumentköplagens bestämmelser.

Transportskada skall på ankomstdagen av leveransen anmälas till Postnord på telefon 020-232221 (för privatpersoner) och till TS Stockholm AB via e-post info@twostroke.se.